Толық циклді жарнама агенттігі
Алматы, Бухар-Жырау 26/1, 35
Жұмыс күндері сағат 10:00-ден 18:00-ге дейін
+7 (777) 569-00-66
БАҚ-тағы жарнама
Сіздің жарнамаңызды Қазақстан бойынша теледидарда, радиода және баспасөзде орналастырамыз.

Үздік бағаларға кепілдік

БАҚ-та жарнаманы орналастыру

Есептеу

30 минуттан бастап

Мақсималды

жеңілдіктер

Қазақстан

бойынша жұмыс істейміз

Консультация

24 сағаттық

ТЕЛЕДИДАР

31 арна, ТНТ, НТК, 1 арна Евразия, Той Думан арналары бойынша жарнама...

БАСПАСӨЗ

Баспа басылымдарында жарнама

Біздің қызметтеріміз

Previous slide
Next slide

MEDIAPORT толық циклді жарнама агенттігі маркетингтің барлық қызметтерін ұсынады — стратегияларды, креативтерді және өндірісті әзірлеуден бастап, барлық медиа түрлерінде, оның ішінде digital-да кешенді жарнамалық кампанияларды іске қосуға дейін.

Радио мен теледидарда жарнамаға тапсырыс беру:

Өтініш қалдырыңыз, және біздің менеджеріміз 30 минут ішінде сізбен байланысады.

Жіберу” батырмасын басу арқылы мен құпиялылық саясатымен келісемін

Бағасы

500 000 тг. басталады

Іске қосу мерзімі

1 күннен басталады

Медиалық жарнама дәстүрлі БАҚ-та, мысалы, теледидар, радио және баспа басылымдарында хабарландырулар орналастыруды қамтиды. Бұл бренд туралы кеңінен хабардар ету және үлкен аудиторияны қамту үшін қуатты құрал болып табылады. Телевизиялық жарнама жоғары визуалды және аудиалды тартымдылыққа ие, бұл түс, дыбыс және қозғалысты пайдаланып есте қаларлық хабарламаларды жасауға мүмкіндік береді. Радиожарнама, визуалды элементтерден айырылғанымен, жиі қайталану жиілігі және нақты демографиялық топтарға бағытталу мүмкіндігі арқылы тиімді. Газеттер мен журналдардағы баспа жарнамасы егжей-тегжейлі ақпарат пен визуалды тартымдылықты ұсынады, оқырмандардың қызығушылықтары бойынша дәл бағыттауға мүмкіндік береді.

Клиенттің қажеттіліктерін түсіну

Ашық баға белгілеу

Бағалардың негізсіз жоғарылатылуының болмауы

Ең жоғары жеңілдіктер

Теледидардағы жарнама медиалық жарнаманың ең қуатты құралдарының бірі болып табылады, өйткені ол кең ауқымды қамтиды және жоғары визуалды тартымдылыққа ие. Телевизиялық жарнама әртүрлі форматтардағы жарнамалық роликтерді трансляциялауды қамтиды: қысқа 10 секундтық бейнероликтерден бастап, толық минуттық және одан да ұзақ сюжеттерге дейін. Теледидар аудио-визуалды әсерлерді, музыканы, жарқын бейнелерді және эмоционалды сюжеттерді пайдалануға мүмкіндік береді, бұл көрермендерге тереңірек әсер етуге ықпал етеді. Жарнамалық роликтер прайм-тайм кезінде, аудитория ең көп болған кезде, немесе брендтің мақсатты аудиториясына сәйкес келетін нақты бағдарламаларда орналастырылуы мүмкін. Телевизиялық жарнама брендті танымал ету, имидж қалыптастыру және жаппай өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін ерекше тиімді.

Радиодағы жарнама әртүрлі радиостанциялардан жарнамалық аудиороликтерді трансляциялауды білдіреді. Радио жүргізушілерді, үй шаруасындағы әйелдерді, кеңсе қызметкерлерін және күнделікті өмірде радионы жиі фондық сүйемелдеу ретінде пайдаланатын басқа тыңдаушыларды қамтиды. Радиодағы жарнамалық роликтер әдетте 10-нан 60 секундқа дейін созылады және музыка, дыбыстық эффектілер мен дауыс хабарларын қамтуы мүмкін. Радиожарнама аудиторияны қызығушылықтары мен демографиялық сипаттамаларына қарай бағыттауға мүмкіндік береді, сәйкес радиостанциялар мен бағдарламаларды таңдайды. Бұл жарнама түрі әсіресе жергілікті бизнес, акциялар және ақпаратты тез тарату қажет болатын іс-шаралар үшін тиімді.

Баспа БАҚ-тағы жарнама газеттерде, журналдарда және басқа мерзімді басылымдарда жарнамалық хабарландыруларды орналастыруды қамтиды. Баспа БАҚ ақпаратты егжей-тегжейлі баяндау, графиканы, фотосуреттерді және мәтіндерді пайдалану мүмкіндігін береді, бұл жарнаманы ақпараттандырады және визуалды тартымды етеді. Жарнамалық хабарландырулар әртүрлі форматтарды алуы мүмкін – шағын блоктардан бастап толық бетке дейін және салынбаларға дейін. Газеттер кең аудиторияны жылдам қамтуды қамтамасыз етеді, бұл әсіресе жаңалықтар мен акцияларды жариялау үшін пайдалы. Керісінше, журналдар сән, спорт, денсаулық және технологиялар сияқты нақты тақырыптарға қызығушылық танытқан аудиторияның тар сегменттерін бағыттауға мүмкіндік береді. Баспа жарнамасы бренд имиджін қалыптастыру, жаңа өнімдерге назар аудару және қазіргі клиенттердің адалдығын қолдау үшін қолайлы.

БАҚ-тағы жарнаманың артықшылықтары:

Медиалық жарнаманың негізгі артықшылықтары кең ауқымды қамту, жоғары байланыс жиілігі және форматтардың әртүрлілігі болып табылады. Теледидардағы жарнама максималды қамтуды және визуалды әсерді қамтамасыз етеді, радио – жеделдік пен мобильділікті, ал баспа БАҚ – тереңдік пен ақпараттылықты ұсынады. Медиалық жарнама кең аудиторияға жарнамалық хабарларды тиімді жеткізуге, брендті танымал етуге және қолдауға, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерге деген қызығушылық пен сұранысты ынталандыруға мүмкіндік береді.

Осылайша, теледидар, радио және баспа БАҚ-тағы медиалық жарнама мақсатты аудиторияның назарын аудару және бизнес мақсаттарына қол жеткізу үшін әртүрлі мүмкіндіктерді ұсына отырып, маркетингтік стратегиялардың маңызды элементі болып қала береді.

ҚЫЗМЕТТІ ТАПСЫРУ

Быстрый расчет
заказа

Специалист свяжется с вами в течении 10 минут

Нажимая кнопку,  вы соглашаетесь с условиями обработки персональных данных

Жылдам есептеу
тәртібі

Маман сізге 10 минут ішінде хабарласады
Түймені басу арқылы сіз жеке деректерді өңдеу шарттарымен келісесіз
Алматы, Бухар Жырау 26/1, оф. 35

По будням с 10:00 до 18:00

+7 (777) 569-00-66