Үздік бағаларға кепілдік
BTL және Event іс-шараларын өткізу
30 минуттан бастап
жеңілдіктер
бойынша жұмыс істейміз
24 сағаттық
Біздің қызметтеріміз:
PROMO
BTL
ATL
EVENT
MEDIAPORT толық циклді жарнама агенттігі маркетингтің барлық қызметтерін ұсынады — стратегияларды, креативтерді және өндірісті әзірлеуден бастап, барлық медиа түрлерінде, оның ішінде digital-да кешенді жарнамалық кампанияларды іске қосуға дейін.
BTL және Event іс-шараларын өткізуге тапсырыс беру:
Өтініш қалдырыңыз, және біздің менеджеріміз 30 минут ішінде сізбен байланысады.
Жіберу” батырмасын басу арқылы мен құпиялылық саясатымен келісемін
Бағасы
500 000 тг. басталады
Іске қосу мерзімі
1 күннен басталады
BTL және event іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу қызметтері мақсатты аудиториямен тікелей өзара әрекеттесуге, клиенттердің адалдығын арттыруға және брендтің имиджін нығайтуға бағытталған маркетингтік стратегиялардың маңызды бөлігі болып табылады. Бұл қызметтер промо-акциялар мен корпоративтік іс-шаралардан бастап, ірі фестивальдер мен көрмелерге дейін әртүрлі іс-шараларды жоспарлау, дайындау және жүзеге асыру бойынша кешенді көзқарасты қамтиды.
Клиенттің қажеттіліктерін түсіну
Ашық баға белгілеу
Бағалардың негізсіз жоғарылатылуының болмауы
Ең жоғары жеңілдіктер
BTL іс-шараларын ұйымдастыру
BTL (Below the Line) іс-шаралар тұтынушыларға тікелей әсер етуге бағытталған, стандартты емес және креативті әдістерді қолдана отырып, жылжыту стратегияларын қамтиды. Бұл саладағы негізгі қызметтер мыналарды қамтиды:
Промо-акциялар: Сауда нүктелерінде, сауда орталықтарында, көшелерде және басқа да қоғамдық орындарда акцияларды ұйымдастыру және өткізу. Промоутерлер дегустациялар жүргізіп, өнім үлгілерін таратып, конкурстар мен ойындар өткізеді, бұл назар аударуға және сатып алуды ынталандыруға ықпал етеді.
Дегустациялар мен сэмплинг: Дегустацияларды өткізу және өнімнің тегін үлгілерін тарату әлеуетті клиенттерге тауарлардың сапасы мен дәмін жеке бағалауға мүмкіндік береді. Бұл брендке қызығушылық пен сенімділікті арттырудың тиімді әдісі.
POS-материалдар: Сауда нүктелерінде сатып алушылардың назарын аудару және импульсивті сатып алуларды ынталандыру үшін жарнамалық материалдарды (стендтер, баннерлер, өнімдермен толтырылған стендтер) әзірлеу және орналастыру.
Мобильді акциялар: Қаладағы әртүрлі жерлерде акцияларды өткізу үшін брендтелген көліктер мен мобильді стендтерді пайдалану. Бұл кең аудиторияны қамтуға және брендтің танымалдылығын арттыруға мүмкіндік береді.
Іс-шараларды ұйымдастыру
Event-іс-шаралар (оқиғалы маркетинг) түрлі аудиторияларға арналған іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді қамтиды, бұл қызметкерлер мен компания серіктестерінен бастап, жалпы халыққа дейін болуы мүмкін. Бұл саладағы негізгі қызметтерге мыналар жатады:
Корпоративтік іс-шаралар: Корпоративтік мерекелерді, тимбилдингтерді, мерейтойларды, тренингтер мен конференцияларды жоспарлау және өткізу. Бұл іс-шаралар командалық рухты нығайтуға, қызметкерлерді ынталандыруға және олардың адалдығын арттыруға бағытталған.
Презентациялар мен жаңа өнімдерді шығару: Жаңа тауарлар мен қызметтердің презентацияларын ұйымдастыру, пресс-конференциялар, кештер және көрсетілімдер өткізу. Бұл іс-шаралар жаңалықтарды тиімді таныстырып, БАҚ пен мақсатты аудиторияның назарын аударуға мүмкіндік береді.
Көрмелер мен жәрмеңкелер: Көрмелер мен жәрмеңкелерге қатысу, сондай-ақ өз стендтері мен павильондарын ұйымдастыру. Бұл өнімді көрсетуге, жаңа байланыстар орнатуға және әлеуетті серіктестермен келісімшарттар жасасуға мүмкіндік береді.
Концерттер мен фестивальдер: Мәдени және ойын-сауық іс-шараларын ұйымдастыру, соның ішінде концерттер, фестивальдер, спорттық жарыстар және басқа да бұқаралық іс-шаралар. Бұл шаралар брендтің имиджін нығайтуға және кең аудиторияны тартуға ықпал етеді.
Бизнес-форумдар мен семинарлар: Форумдар, семинарлар, дөңгелек үстелдер және мастер-класстарды қоса алғанда, іскерлік іс-шараларды өткізу. Бұл тәжірибе алмасуға, іскерлік байланыстар орнатуға және компанияның сараптамалық имиджін ілгерілетуге ықпал етеді.
Іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу процесі бірнеше негізгі кезеңдерді қамтиды:
Жоспарлау: Іс-шараның тұжырымдамасын әзірлеу, мақсаттары мен міндеттерін анықтау, бюджет пен іс-шаралар жоспарын жасау. Орналасатын орынды таңдаудан бастап, сценарий мен бағдарламаны әзірлеуге дейін барлық мәліметтерді ескеру маңызды.
Дайындық: Орналасатын орынды іздеу және брондау, қажетті персоналды таңдау және тарту, жабдықтар мен материалдарды сатып алу, жарнамалық және ақпараттық материалдарды әзірлеу. Бұл кезеңде барлық ұйымдастырушылық мәселелерді мұқият қарастыру қажет.
Іске асыру: Іс-шараны жоспар мен сценарийге сәйкес өткізу. Бұл жабдықты орнату және баптау, персоналдың жұмысын үйлестіру, қонақтарды қарсы алу және алып жүру, конкурстық және ойын-сауық бағдарламаларын жүргізуді қамтиды.
Талдау және есеп беру: Іс-шара аяқталғаннан кейін оның тиімділігіне талдау жүргізіледі. Қатысушылардан кері байланыс жиналып, талданады, қол жеткізілген нәтижелер және қойылған мақсаттарға сәйкестігі бағаланады. Алынған деректер негізінде есеп жасалып, болашақ іс-шараларды жақсарту бойынша ұсыныстар беріледі.
BTL және event іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу кәсіби тәсілді, креативтілікті және егжей-тегжейге назар аударуды талап етеді. Сапалы өткізілген іс-шаралар клиенттермен және серіктестермен қарым-қатынастарды нығайтуға, брендтің танымалдылығы мен адалдығын арттыруға, сондай-ақ компанияның маркетингтік және бизнес мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді.