Үздік бағаларға кепілдік
Ғимараттарда жарнаманы орналастыру
30 минуттан бастап
жеңілдіктер
бойынша жұмыс істейміз
24 сағаттық
Біздің Қызметтеріміз:
ЦОН-дардағы жарнама
Кинотеатрлардағы жарнама
Әуежайлардағы жарнама
Метродегі жарнама
Лифттердегі жарнама
Сауда орталықтарындағы жарнама
Жанармай құю станцияларындағы жарнама
Бизнес орталықтардағы жарнама
INDOOR - Жарнама
MEDIAPORT толық циклді жарнама агенттігі маркетингтің барлық қызметтерін ұсынады — стратегияларды, креативтерді және өндірісті әзірлеуден бастап, барлық медиа түрлерінде, оның ішінде digital-да кешенді жарнамалық кампанияларды іске қосуға дейін.
Ғимараттарда жарнаманы орналастыруға тапсырыс беру:
Өтініш қалдырыңыз, және біздің менеджеріміз 30 минут ішінде сізбен байланысады.
Жіберу” батырмасын басу арқылы мен құпиялылық саясатымен келісемін
Бағасы
500 000 тг. басталады
Іске қосу мерзімі
1 күннен басталады
Indoor-жарнама — бұл ғимараттар мен жоғары келушілер саны бар орындар ішінде жарнамалық хабарларды орналастыруды білдіреді. Бұл мақсатты аудиторияның назарын олар босаңсыған жағдайда және ақпаратты қабылдауға дайын болған сәтте аударуға мүмкіндік береді.
Клиенттің қажеттіліктерін түсіну
Ашық баға белгілеу
Бағалардың негізсіз жоғарылатылуының болмауы
Ең жоғары жеңілдіктер
ЦОН-дардағы жарнама адамдардың осы орталықтарға әртүрлі мемлекеттік қызметтерді алу үшін бару кезінде олардың назарын аударуға бағытталған. Бұл жарнама әртүрлі әлеуметтік және жас топтарындағы ересектерді қоса алғанда, кең ауқымды тұтынушыларды, оның ішінде мақсатты аудиторияны қамтиды. Жарнаманың негізгі форматтарына постерлер, баннерлер, жарнамалық стендтер, экрандар және ақпараттық панельдер жатады. Артықшылықтары – адамдардың көп шоғырлануы, олар кезек күту кезінде көп уақыт өткізеді, бұл жарнаманы қабылдау ықтималдығын арттырады.
Кинотеатрлардағы жарнама сеанстардың басталуына дейінгі жарнамалық роликтерді көрсету және кинотеатрлардың фойелерінде статикалық жарнамалық материалдарды орналастыруды қамтиды. Мақсатты аудитория ретінде кинотеатрға ойын-сауық үшін келетін жастар, отбасылар және ересектер қарастырылады. Жарнама негізінен фильм басталар алдында экрандағы бейнероликтерден, холлдардағы постерлер мен баннерлерден, брендтелген орындар мен стендтерден тұрады. Артықшылықтары – көрермендердің экранға фильм басталар алдында белсенді қарауы нәтижесінде жоғары деңгейде қатысуы; фильмдердің жанрына байланысты мақсатты маркетинг жүргізу мүмкіндігі.
Лифттердегі жарнама тұрғын үйлер, кеңсе және сауда ғимараттарындағы лифт кабиналарының ішіне жарнамалық постерлер мен экрандар орналастыру арқылы таралады. Мұндай жарнаманың мақсатты аудиториясына тұрғындар, кеңсе қызметкерлері және сауда орталықтарының келушілері жатады. Жарнаманың форматтары – постерлер, электронды экрандар, анимациялық роликтер. Артықшылықтары – көрерменге тікелей жақындық, әсер ету ұзақтығы (лифтпен жүрген кезде).
Әуежайларда жарнама күту залдарында, тіркеу аймақтарында, багажды беру орындарында және басқа да жоғары өтімділігі бар жерлерде орналастырылған жарнамалық тасымалдаушылардың кең ауқымын қамтиды. Бұл жарнаманың мақсатты аудиториясы – жолаушылар, оларды ертіп жүргендер және әуежай қызметкерлері. Негізгі жарнама форматтары – цифрлық дисплейлер, баннерлер, стендтер, экрандардағы бейнероликтер, багаж арбаларындағы жарнама, брендтелген демалыс орындары. Артықшылықтары – аудиторияның жоғары табыс деңгейі және сатып алу қабілеті, ұзақ күту уақыты (жарнаманы қабылдау ықтималдығын арттырады), халықаралық қамту.
Indoor-жарнама әртүрлі қоғамдық және коммерциялық орындарда мақсатты аудиторияның назарын аударуға бірегей мүмкіндіктер береді. ЦОН-дар, кинотеатрлар, лифттер және әуежайлар сияқты стратегиялық маңызды жерлерде кең ауқымды форматтар мен орналастыру мүмкіндіктерінің арқасында бұл жарнама компанияларға өз өнімдері мен қызметтерін тиімді ілгерілетуге, олардың танымалдығын арттыруға және сұранысты ынталандыруға көмектеседі.